Llauna de negritos i botifarra blanca

Feia molt, molt de temps que volia jugar amb llaunes de conserves buides per a presentar tapetes i platillos d’una manera una mica diferent. Bé, d’acord: una mica diferent a casa nostra. No sóc precisament original fent-ho: hi ha bars i restaurants de Barcelona (el Santa Maria i Comerç 24, crec recordar) que ho fan servir. I Ferrán Adriá i Caprabo ho van donar a conèixer en el mai prou valorat llibre Cuina a casa amb Caprabo i Ferran Adrià.
DSC_0003.JPG
Una altra manera de presentar una tapeta... | Olletadeverdures.cat
Total, que quan l’altre dia vaig fer aquella pasta amb negritos i salmó, vaig posar negritos en excés a saltejar. Com que m’en vaig adonar, en vaig apartar un parell de bones cullerades. Sou els que veieu dins d’aquesta llauna. Vaig afegir la botifarra amb els bolets encara calents, de manera que es desfés una mica. En aquests saltats m’agrada posar-hi sal grossa i un punt d’oli d’arbequina cru, que sempre li dóna sabor i un punt de frescor. I ja està. La veritat és que posat així feia fins i tot més festa, el platillo. No?
Salut!
Anuncis

13 thoughts on “Llauna de negritos i botifarra blanca

  1. A Entrevins ens serviren unes escopinyes amb salsa de cítrics, en una llanda com aquesta. És una presentació diferent, que ens remet al rebost “fons d’armari”, a les excursions, a un dia especial. El que hi vas ficar, de sur que li donava aquest matís de festassa. Xe, que bo!

  2. A banda del “platillo” boníssim, la presentació ajuda molt i aquesta es una bona manera.
    Una abraçada

    PS.-fa dies et vaig enviar un e-mail amb l’adreça d’un nou bloc en català per tal que l’incorporis a la Gastrosfera.cat, no se si el vas rebre, però sinó, aquí tens l’adreça:
    http://caprofiti.blogspot.com/

  3. Hola colla!
    Veig que també us ha agradat la idea!

    Starbase, doncs festa grossa!! 🙂

    Apa! Ho trobo divertit, Marta! Però nosaltres… no passem factura!!

    Que surtin ja, Sandra!! Va, a veure com t’ho fas! jejeje

    Hola Bet! Els negritos són similars als fredolics. Fins i tot n’hi ha qui diu que són els mateixos!! Jo també trobo que queda arregladet…

    Eri, el platillo està bo, certament. Però, mira com són les coses: la presentació li donava un plus!

    Ep, Queti! Aquestes escopinyes amb salsa de ciítrics sí que són de festassa! Més que la llauna! 🙂

    Moltes gràcies, MaryLou!

    Crisitinat, no ho havia pensat aixó! Doncs és ben cert! jejejej 🙂

    Moltes gràcies, Taller! 🙂

    Sión, diverit és una bona manera de dir-ho! Si senyora…

    Josep, no tnic perdó de Déu… No t’ho he dit, que sí que ho tenia? En fi, un impresentable! Vaig a posar l’enllaç ja! I ho has dit tot: el platilló bó, però la presentació és el què li dóna el toc, el “fet diferncial”… 😉

    Salut, gent!!

Deixa un comentari

