Sopem en bloc: actualització important!!

Anem avançant cap al gran dia i arriba l’hora d’actualitzar alguna informació i plantejar-vos noves opcions que han sortit en els darrers dies. Anem a pams, a veure que us sembla. Llegiu tot el post, si us plau, i deixeu els vostres comentaris a veure què us sembla tot el que us explico. Hi ha coses de logística però n’hi ha de plantajament del sopar. Va, que no us costa res i si prenem les decisions entre tots, tots estarem contents!

Data límit per apuntar-se: diumenge 18 a mitjanit
Com que sóc un iluminat i em pensava que hi haura òsties per venir a sopar en bloc, no vaig posar data màxima per apuntar-se: vaig suposar que les 40 places s’omplirien de seguida! Total, que com veig que no i no és plan de tenir la cosa oberta fins al dia abans del sopar, qui no s’hagi apuntat el diumenge a mitjanit no té lloc. Jo he de dir-li a Borja el dimarts al matí quants en som… Apa, ja ho sabeu!

I si obrim el sopar a lectors de blocs?
En principi i com sempre fins ara, el sopar està obert només a blocaires. Aquest cop, però, he rebut una sol·licitud d’una persona que no té bloc. Com veureu a la llista provisional de sota, de moment som 23 i no arribem als 40 que poden cabre al restaurant. En tot cas, el que podem fer és acceptar peticions de tothom i, en cas d’overbooking, prioritzar als blocaires. Què us sembla, blocaires del món? Jo apostaria pel si, ja us ho dic ara…

Llistat provisional d’assistents
Aquesta és la llista que tinc avui al vespre. Si algú m’ha enviat un correu i no hi consta, és perquè no l’he rebut, o l’he perdut o ves a saber què, que jo sóc molt despistat. De tota manera, juraria que no m’he deixat a ningú…

1.- Starbase (Decuina)

2.- Galleguiña do seu corassao (Decuina)

3.- Manuel (Un cocinillas on-line)

4.- Nuni (Cuinetes)

5.- Miquel (Cuinetes)

6.- Txell (La Cuina Vermella)

7.- Kike (La Cuina Vermella)

8.- Marta Jubert (Padenous)

9.- Martí Sans (Apunts de Cuina)

10.- Mar Calpena (Baixa gastronomia)

11.- Lluís Rey (Tiritinyam)

12.- Manel el generòs (Cuinar és generòs)

13.- Sara Maria (Delicies del Rebost)

14.- Albert (Delicies del Rebost)

15.- Josep (Cafè de nit)

16.- Glòria (Cafè de nit)

17.- Gemmota (La Gemmota a la cuina)

18.- Xavi Pérez (Menja Sa)

19.- Rosa Maria Espinosa (Menja Sa)

20.- Maurici Serra (3 o 4 al día)

21.- Iban Yarza (Te quedas a cenar?)

22.- Margada Royo (La Quinta de Luculus)

23.- Carles (La Quinta de Luculus)

24.- Rosa Lleonart (lectora)

25.- Helena Guimerà (lectora, germana i cunyada)

26.- Sergi Cervera (lector i cunyat)

27.- Massitet (Olleta de Verdures)

28.- Kissumenja (Olleta de Verdures)

Com veieu, a aquestes alçades ja tenim una colla ben maca que combina fixes insubornables, estrelles convidades de luxe i estrenes en sopars en bloc. O sigui, diversió i bon rotllo garantits! Va, apunteu-vos, que encara queden dies!

Salut”

Massitet

27 thoughts on “Sopem en bloc: actualització important!!

  1. T’aviso que tinc contactes que porten pistoles sota els seus “trajes” i no dubtaran a disparar per tals insults al meu cognom, Sans sense T!!!!!!!!!

    Ens veiem el 24 nenes!

    😀

    1. Solucionat, Martí! Abans de veure el comentari ja he pensat que ho havíem escrit malament. I SÍ, fa mooooooolta ràbia que escriguin el cognom malament!! T’entenc pequè a mi m’hi posen una “s” al final que no existeix!

      Tot i que ens vam “saludar” a Girona, m’agradarà conèixer-te de veritat! 😉

  2. Què bé, què béééé!! Hi ha gent que ja conec i tinc ganes de tornar a veure. Gent que no conec i en tinc moltes ganes. Gent que només he vist una vegada i vull tornar a xerrar amb ells!!!!! Què guaiiiiiiiiiiiiii!!!

  3. Ei hola,
    jo sóc de les que s’estrena!
    Per mi està bé que vingui gent sense blog, o ens poden titllar de cooporativistes, però si després hi ha overbooking no se’ls hi podrà dir que no perquè hi volen venir blogaires que s’han apuntat a última hora…què en penseu?
    Fins aviat,
    Gemma

  4. Hola Massitet & companya, no sabeu com lamente no ser a Barcelona per demanar-vos la pretensió, però, com que no sóc cap blocaire… M’ho hauré de ben pensar, això de fer-se blogaire de l’Olleta dóna per a molt. Passeu-ho bé i, sobretot, conteu-ho, bells companys, conteu-ho, que això ho féu de cine. A qui signa Martí Sans, sense ofendre’l, potser li demanaria que normalitzés el cognom. Tan bonic com és Sanç, tanta història, catalana i rossellonesa, mallorquina i napolitana, valenciana i socarrada també, com té al darrere, devia fer-ne blasó. Fins i tot un il·lustre escriptor com Quico Mira va escriure un llibre sobre el comte Sanç, magníficament narrat, tot siga dit.
    I ara una suggerència perversa, ho sento Massitet, per l’embolic en que gose posar-vos. Si un grup econòmic i editorial tan important com el que hi ha darrere de ‘CUINA’ us demana col·laboració i que emigreu als seus dominis és perquè sap que ‘Olleta de verdures’ ha esdevingut un fenomen internauta indiscutible. No us abelleix donar un salt endavant i muntat-vos una web sense cap dependència? Ho deixe aquí, bona gent. Que el sopar us vaja de gust i que no us disgusteu per aquesta malvestat.
    Perla

  5. Totalment d’acord amb que vingui els no blocaires, serà un honor conèixer-los. Tic-tac, tic-tac, tic-tac, les hores passen i ja queda menys per tornar a trobar-nos, quines ganes!!
    Per cert Olletes, portareu l’agenda a punt, oi?

  6. També estem totalment d’acord en què vinguin no blocaires. En primer lloc perquè els blocs sense lectors no són res i en segon lloc perquè no som una loggia masònica, je,je.
    Una abraçada

  7. Hola parella de la olleta de verdures (massitet i kissumenja),
    He estat esperant fins el darrer moment per confirmar si vinc al sopar en bloc i, finalment no puc assistir-hi, em sap més que greu, així que un altre dia serà.
    Ja veuré la crònica i em caurà la bava una estona.
    Una abraçada.

  8. Ja queda menys per retrovar-nos… tinc ganes de tastar els suculents plats de l’Àtica…i aprofitar per fer una visita a BCN…
    …i respecte als no blocaires…per mi ok…no?
    (l’amic invisibles segueix en peu, no?)

    Ptnts

  9. Hola estimats!
    Sabia que estarieu oberts a que al sopar es poguessin apuntar al sopar en bloc. Ja vegeu, surten candidats de sota les pedres! Fins i tot en vindran de Vinaròs: ma germana amenaça clarament en plantar-se a Barcelona! Olé!

    Carme, em sap greu! Espero que la propera vegada pugui ser!

    Perla, moltes gràcies de nou per la teva presència en el nostre bloc i per les teves apreciacions i reflexions! Sobre muntar-nos una web pel nostre compte, no fas cap malvestat (quina paraula més bonica, que no coneixia!).
    La veritat és que ni se’ns ha passat pel cap fer una web pel nostre compte: amb prou feines podem mantenir viu aquest bloc, que tant estimem! Al contrari: creiem que CUINA ens pot ajudar a fer-lo una miqueta millor. Aquesta és part de la nostra idea de donar un salt amb ells… A veure què tal!

    I per la independència no cal patir, que la teniu garantida. I si no, tornada als origens i tots amics! Que la vida és curta i ja es prou complicada per ella mateixa… 😉

    Salut republicana per a tots i per a totes!

  10. Bones a tots!

    Nosaltres també estem a favor del SI !!!

    Quins nervis. Estem segurs que serà un retrobament maco amb la gent.

    Una abraçada a tots!!

  11. Quanta raó tens, Massitet, la vida és per a viure no per a patir. I com ho sabien els clàssic, primo vivere, deinde filosofare. Doncs, això, a viure i a sopar, però després, conteu-ho.
    Perla

  12. Estupendu, nois i noies!
    Sabia que us agradaria tenir a lectors entre nosaltres.
    Per cert, que tot això em va pensar en una cosa que li vaig sentir dir a la Mar Calpena per primera fa molt de temps: per a quan la I Trobada d’autors i lectors de blocs gastronòmics????

    Calpena, nosaltres t’ajudem amb el què calgui!!!! 😉

    1. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!! Però si jo sóc un tros de pa de Ca Massita!!! jaaaaj
      Voluntari per ajudar-te amb el què demanis/necessitis!!

      Salut!

  13. Tot i que el meu blog es més de restaurants que de cuina… i amb la restricció de que els caps de setmana, en general soc fora… no m’he volgut perdre provar Àtica que el tenia anotat com pedent desde que algú del dinar de Castelldersol, me’l va recomanar… Dimecres passat va ser el dia i al meu blog trobareu el comentari, que ja avanço que ens va agradar molt!. Bon sopar del proper dissabte!.

  14. Hola Ricard!
    Quina llàstima que no puguis venir i poder tornar a compartir “taula” amb tu! I m’alegra molt de saber que has anat a l’Àtica i que t’ha agradat tant!
    Sobre la recomenació, pel cap baix l’Starbase de Decuina ta la va fer. Ho sé perquè la Sara Maria i jo mateix estàvem al davant seu quan te la va fer i, de fet, la vam emfatitzar amb entusiasme!

    Salut!

  15. Si… Starbase ho va comentar ahir al meu blog i em va permetre reconstruir la escena… Jo era el primer dia que anava i no sabia qui era qui… Dedueixo (i perdona si stic errat) que tu ets el que portava unes ulleres de pasta blanca oi?.

  16. Hola Ricard!
    No vas gens errat!! jajaja Sóc el de les ulleres blanques! Amb el nou bloc ho tindràs clar del tot, ja ho veuràs!
    Efectivament, la primera trobada sempre és estressant, en el sentit de molts de noms i cares a retenir!

    Salut!

  17. Molt bé Robert, vas seguir el consell de l’Starbase i meu, que si, el varem fer molt enfatitzats!!! HHahahaha… Si, que vinguin lectors!!
    Sento fer el comentari tard, però, com alguns ja sabeu, he estat molt liada amb un marro de feina que sembla que té sortida… petoons i fins dissabte!

Deixa un comentari

