Barceloneta’s dinner

Avui que fa tanta calor i que necessitaria sentir l’airet que arriba del mar, m’acarona i em relaxa, és un bon moment per recordar el soparet que vam fer a la platja de la Barceloneta.

Barcelonetas_dinner

Vam parar taula, una d’aquelles fundes de sofà de l’Ikea; vam posar-hi l’aperitiu, una bossa de patates Torres; les begudes, cerveses Moritz; i el plat fort, dos entrepans: un de llom amb formatge (Kissumenja no entén els menjars a la platja d’una altra manera) i un amb enciam, tomàquet i formatge. Teniem una vista preciosa i una companyia immillorable… 😉 Per descomptat, no hi va faltar la decoració, que una que és força romàntica i detallista, duia espelmes a la motxilla.

Ara fa massa estius que ho vam fer i no ho havíem tornat a repetir. En aquella ocasió vaig fer ballar el cap a Massitet perquè només li vaig dir que el convidava a sopar però no a on. Em va venir a buscar a la botiga, vam pujar al bus i vaig gaudir molt de les seves cares, intentant imaginar on acabaríem sopant.

Kissumenja

11 thoughts on “Barceloneta’s dinner

1. Oooooh!!! Que romàntic <3!!
    No ho hem fet mai això nosaltres! Ho haurem de provar un dia! però sense els nens, que sinò ja veig el llom arrebossat, però de sorra i el misteri de les patates torres desaparegudes i coi que extrany que tinguin tan inflades les galtes aquests nens… ¬¬
    Molts petons parelleta! Aiiiiii "l'amour"!!!!! C'est jolie!!!

2. Mon, és que qui no es conforma és perquè no vol!! Jaaajaj!

Massitet estimaaaaaaaat!!! I tant que ho tornarem a fer!!! I farem fotos a les gavines sacatum que pen que tum!

Ja ho pots ben dir, Isabel! Com ho és també el teu blog…

3. Ai, cuinetes! Que no us havia contestat perquè havíeu arribat com a correu brossa 😦 ! He rigut molt amb el comentari!! També té la seva gràcia fer-ho amb nens!! Jajaaajaaja!

1. Sara Maria!! Si no fos pels preus dels lloguers no et diria que no!
      De moment, insistirem per Sants, que ens ha fet molt bona impressió!

4. Nois, que romàntic!
    A mi sempre m’ha fet por la platja a la nit, però ha de ser molt bonic sentir la remor de les onades, amb el soroll llunyà d’alguna barca de pescadors. I el més important: l’absència de crits i la seguretat que ningú et tira sorra al damunt quan passa pel teu costat!

5. Hola Margarida!
    La veritat és que la Barceloneta no és massa fosca: les llums del Passeig Marítim la tenen força iluminada. Ara, pel cap baix en diumenge al vespre és molt tranquil·la…

Besets i gràcies per la visita!