Bacallà i poc més

Aquest serà un d’aquells posts on la foto pot ocupar més que l’escrit perquè els ingredients d’aquesta recepta només en són quatre i l’elaboració ben senzilla.

bacallà_verdures_senzillAra que Massitet està més enfeinat em toca entrar a la cuina sovint, però com a bona Kissumenja, a vegades fins i tot m’oblido de comprar! Això és el que em va passar ahir, que vaig veure que només tenia pebrot verd, una miqueta de pebrot vermell i ceba tendra. Però ràpidament les vaig associar amb uns lloms de bacallà que hi havia al congelador així que vaig poder solucionar el sopar. Imaginava que malament no quedaria, però potser sí una mica soset però resulta que va quedar un plat ben digne.

En una cassola de fang vaig posar-hi una mica de l’oli que tenim amb herbetes vàries i les verdures tallades ben petites. El pebrot verd el vaig posar sencer però del vermell només una llenca. La meva intenció era fregir-les però com que ho vaig tapar, van quedar bullides i una mica abans que estiguessin cuites, hi vaig tirar el bacallà.

Kissumenja

Anuncis

8 thoughts on “Bacallà i poc més

  1. Aquesta és la meva recepta triomfadora del bacallà….jo hi poso all…i el faig a l’ollad’en VALIRA…que va millor amb la vitro!!

    Ptnts
    I segur que boníssim!!

  2. Jelou ebribodi!!!

    Vermells estimaaaaaaaats!!! De lujo i d’aquells que m’agraden a mi, fàcils i ràpids!! Petonets!

    Glòria! Net del tot!! És que gaire cosa no hi havia, però avui ja he anat a comprar, jejejj! Visca AQUESTA improvisació perquè no m’agraden gaire les meves…

    Marta, vaig estar a punt a punt de posar-hi un all, però finalment no ho vaig fer. Segur que també queda bo!

    Just ahir pensava que la propera vegada que el fes hi posaria farina a les verdures per espessir-les. Què em dius, starbase? Millor al bacallà?

    Petonets a tothom!

  3. Jo estic totalment d’acord amb l’arrozconbacalao… amb el bacallà no pots fallar, MAI. Com menys hi facis, millor queda!
    Nosaltres a casa ens el cruspim sobre tot a la llauna, a la falsa llauna (enfarinat, fregit i al plat, una mica de pebre vermell per sobre i làmines d’all fregides al mateix oli). Triomfal absolut!

  4. Arrozconbacalao i surfzone, el vaig fer així perquè era el que tenia però de ben segur que repeteixo recepta! També és cert que està boníssim tal com expliques, surfzone!
    És ben bé que el bacallà no necessita de gaire acompanyament…

    Abraçades!

Deixa un comentari

