Restaurant La Muga

Estimats lectors i amics, he decidit que és hora d’escriure algun que altre post sobre alguns dels restaurants on anem a sopar o dinar quan ens deixem caure per casa dels meus pares. El que destacaria de la majoria d’ells és la seva més que bona relació qualitat-preu. I què dir del tracte si es troben a l’Empordà! 🙂

Començo amb el restaurant la Muga (a Vilanova de la Muga-Girona). El vam conèixer gràcies a la meva germana i al meu cunyat i he de confessar que em va fer feliç veure que no només mengen fast-food 😀 . El restaurant és una masia catalana amb cinc menjadors, si no m’he descomptat, on fan cuina catalana i de temporada. Aquí és on Massitet va descobrir la botifarra dolça amb poma, que no la coneixia encara i li va agradar moltíssim. La veritat és que la fan molt bé i si mai hi aneu, us recomano que la demaneu.  

Us podria explicar també com n’és de bona la graellada de carn que fan, la gràcia que em va fer tastar les crestes de gall arrebossades o quina delícia que era l’amanida amb sepionets, però això ho fa millor Massitet. També és cert que ara tinc una mica lluny el record de l’última vegada que hi vam anar, per això millor us deixo un collage de fotografies. També us deixo la promesa (que per a mi és un repte) que la propera entrega de Restaurants de l’Empordà a Olleta anirà amb una bona descripció de cada plat feta per Kissumenja.

La_muga_collage

Kissumenja

Anuncis

8 thoughts on “Restaurant La Muga

  1. Botifarra dolça amb pomes??? Jo en vull!

    Això és un plat típic d’aquelles terres o una especialitat de l casa?

    Per cert, Massitet, vas rebre el meu correu?

    Una abraçada amics i, endevant les atxes!

  2. Que és això de la botifarra dolça?? Volem, no, EXIGIM detalls!. És un plat típic d’aquelles terres?

    Per cert (Massitet), vas rebre el meu correu?

    Una abraçada i, endavant les atxes!

  3. Ara mateix m’hauríeu de veure, amb el Gran Llibre de la Cuina Catalana i dos de la col·lecció d’El Periódico “La cuina comarca a comarca” i comentant-li emocionadíssima a Massitet que estic a punt de fer el meu primer post-recerca. Jajajjajajaja!

    No, ara en serio. Sí que en faré un per explicar tot això de la botifarra dolça. La veritat és que em sorprèn que no sigui més coneguda del que és. És típica de l’Alt Empordà i s’ha anat extenent pels voltants. Va, no trigaré molt a escriure sobre això.

    Petonets!

Deixa un comentari

