Bona cuina! Bona idea!

Des del meu modest punt de vista, una de les coses més interessants que està fent el portal clubdecuines.cat és posar a la xarxa les receptes del històric i crec que mític primer programa de gastronomia que va fer TV3, el Bona Cuina. Per mi és un record d’infantesa molt present i entranyable, amb el Pastallé fent rodolins davant de plats contundents a sobre d’estovalles de quadres… M’ha entendrit trobar-me’l navegant per Internet, que voleu que us digui. Com a mostra de la cuina i de l’estil del Pastallé, en aquest enllaç teniu un dels videos que podeu trobar al propi Clubdecuines.cat.

Junt amb Con las manos en la masa, és el primer record audiovisualgastronòmic que tinc i em sembla genial que s’aprofiti una eina tan poderosa com Internet per tornar a socialitzar, a posar sobre la taula (mai tant ben dit!) un programa que, segur, va contribuir a augmentar el coneixement gastronòmic dels catalans i, també, de part dels valencians.

Definitivament, m’estic fent gran: que m’emocionin coses de fa 20 anys ja és el pa nostre de cada dia!

Salut!

Massitet

12 thoughts on “Bona cuina! Bona idea!

  1. Quins records, “con las manos en la masa”, “bona cuina” …. definitivament, tots tenim un passat i ens fem grans (i que sigui per molts anys).
    Una abraçada

  2. Òndia el Pastallé! em venen imatges d’ell amb un decorat estil “Can Culleretes”… M’ho miraré amb més calma el que dius… Ara només he passat a fer una visiteta amb el bolso penjant que vaig al Degusta! (millor a cal Degusta que a cal metge!)
    Besitos!

    1. Gràcies per la visita i disfruta molt al Degusta!! Faràs crònica, no? 🙂
      I tens tota la raó amb l’estètica Can Culleretes. No se m’acut un exemple millor!

      Salut, quintera!

    2. També jo m’ho miraré ja que em porta molts bons records.

      I ara no t’enfadis amb mi però em permeto demanar-te -a tu i a tothom que llegeixi aquestes ratlles- que deixeu de dir “bolso” que és una paraula que és absolutament incorrrecta en català. Sempre s’ha de dir BOSSA, sigui petita o gran i res de bolso, que és castellà i no puc entendre com s’ha estès tant!

      Moltes gràcies a tothom i una abraçada Mª Teresa

      1. Hola Maria Teresa!
        I no passa res pel comentari sobre el “bolso”, encara que entenc que és un comentari dit de passada i informalment…

        Gràcies per la visita i benvinguda!

  3. Ooohhohhhh, encara ara recordo la musiqueta de “con las manos en la masa” i la cara de la bona senyora aquella… ai, què fort!

  4. Hola carinyo!
    He buscat al youtube i al google a veure si trobava algun video de Con las manos en la masa. N’he trobat un, però solament és la careta. No està malement, però veure algun famosillo dels vuitanta cuinant hauria segut genial!

    Bajoqueta, la pàgina del Club de cuines jo trobo que té la gran virtut d’aplegar continguts que abans estaven desperdigats i/o mig desapareguts per Internet. Ara bé, jo trobo genial que recuperen vídeos de programes d’una època… en què no existia internet! Jo crec que mereix visita pausada, el nou web de la Corpo…

    Salut!

  5. Ai! que vaig sortir molt perjudicada! i no recordo res del que vaig beure, ai! que volia dir veure 😉 així que la crònica la pensaré avui mentre faig passar pel gallet uns quants calçots, a veure si em torna la memòria 😉
    Petons!

  6. jajajajajajajajajajajaja
    M’ha agradat molt això de “perjudicada”! Feia temps que no la sentia aquesta paraula!!!
    Ja voràs com els calçots et tornen la memòria! jajajajajajaa

    Besets, guappa!

Deixa un comentari

