Ep, que ja és novembre!

Atabalat com estic aquests dies per la meva estada a Euskadi, encara no havia trobat un ratet per poder fer un post i explicar-vos que a Vinaròs ja ha començat el Mes dels arrossos. Com cada novembre des de fa 15 anys, un bon grapat de restaurants ofereixen durant tot el mes menús especials que tenen l’arròs com a protagonista. Com ja he explicat en altres entrades, les virtuts d les jornades són dues: que podeu trobar arrossos que solament es fan per aquestes setmanes; i que els menús tenen uns preus realment baixos, ja que l’atenció és atreure als restaurants a un tipus de client que pot ser d’altra manera no hi aniria…

No em cansaré mai de dir que nosaltres enguany anirem amb els amics de Barcelona, com sempre, a La Isla. Enguany, per segona vegada, vaig proposar un canvi per provar un restaurant nou i la resposta va ser un abrumador no. En tot cas, aquí teniu l’enllaç del PDF que fa de guia i que penja del web de l’Ajuntament. Hi trobareu els noms i adreces de tots els restaurants que participen i el menú que ofereixen. Mireu, mireu els preus…

No se m’acut millor oportunitat per donar un volt pel Baix Maestrat que el mes de novembre…

Salut!

Massitet

5 thoughts on “Ep, que ja és novembre!

  1. Quin gust, aquesta pàgina! Ja m’entren ganes de deixar-me caure pel Maestrat, que el règim no és bo per a l’humor, i l’arrosset… és la meua debilitat. L’entrada sobre el pa m’ha arribat també a l’ànima. Quina diferència hi ha entre un pa ben fet, artesà, i un dels industrials, que semblen de goma! Això, per no parlar del tracte humà, tan preat per alguns. Fa mesos que, com a part d’un curset, vaig encetar un bloc sobre menjars i d’altres, i la cosa és que m’ha enganxat. Passeu per tastar algun bocinet de codonyat, d’acord?
    Felicitats pel vostre espai.

  2. Hola, hola!
    Queti, moltes gràcies per aquests comentaris tan agradables i bonics que ens fas arribar. Ara mateix vaig a visitar el teu bloc i a demanar-te permís per a incloure un enllaç del teu bloc al forn a la nostra olleta de verdures.

    Francesc, si mai us animeu a venir, digues-ho! M’encantaria fer-vos de cicerone per Vinaròs. Per cert, en tren és un ratet… 😉

  3. Hola, Massitet! Per descomptat que pots incloure l’enllaç del meu bloc al teu. És un honor. Em podria passar ací tot el dia, tafanejant al vostre rebost. Teniu de tot! M’ha agradat molt el llistat de botigues, tot i que em queden una mica lluny. Cal reivindicar la qualitat i l’ofici, i limitar les visites a les grans superfícies. Xe, un gust!

Deixa un comentari

