Dinar d’aniversari

Aquest post, ho reconec, és per fer-vos una miqueta d’enveja. La taula que veieu en aquesta foto és del passat 15 d’agost, quan vam celebrar amb la meva familia el meu 32é aniversari. Com a bons mediterranis, a casa meva solem celebrar les coses al voltant d’una taula ben parada. Com a bons vinarossencs, ho fem al voltant d’una taula plena d’arròs, peix i marisc. I això és el que veieu a la foto: un bon arrossejat (com ho diem per aquí); uns llangostins a l’allet; uns calamars a la romana; uns xipirons amb favetes i uns altres arrebossats; unes almejes a la marinera i unes navalles a la planxa.

Tot el que veieu és del restaurant la Isla de Vinaròs, que com ja sabeu els lectors més fidels és un dels nostres referents de la cuina més tradicional vinarossenca. La meva familia té la sort de gaudir d’una casa al camp i aquest cop vam poder gaudir de l’àpat a l’ombra de la terrassa, tot acabant de sortir de fer un bany a la piscina. En moments com aquests , no en tinc cap dubte, és on es troba la felicitat

Anuncis

14 thoughts on “Dinar d’aniversari

  1. per molts anys, massitet, excel·lent edat i magnífic dinar per celebrar-ho.
    ja saps que jo també sóc molt d’arròs, i l’arrossejat és, sens dubte, un dels meus preferits. de bon grat t’acompanyaré en la celebració dels 33!

  2. Jo encara que no sigui gaire d’arròs, tb et felicito i espero la celebració dels 33.
    Per cert, aquest cap de setmana vaig passar per “Sabor intenso” ….una mica més i em moro de plaer!!!!!!!!Quins gelats per favor!!!!!!No saps quin triar i com que t’els va deixant provar…..No saps com t’agraeixo la informació!!!!!

  3. Estimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaats!!!
    Moltes gràcies per les vostres felicitacions i pel gran sentit de l’humor que teniu tots. I l’any que ve a veure com ho fem però celebrarem tots junts els meus 33. Amb un bon arròs i el que calgui per a que pugui dinar Xaro!!!

    Xaro, m’alegro molt que t’agradés tant la botiga i els gelats de Sandro Desii!! M’encanta que els posts serveixin d’alguna cosa, sobretot si provoquen tant de plaer!! Aprofita els llocs que tens a prop a Sant Feliuuuuuuuuuuu!!! jajajaj Per cert, els podem posar de postre del dinar del meu 33e aniversari!!!

  4. Hola Josep!
    Moltes gràcies per la felicitació. I fins molt aviat! 😉

    Nesky, la veritat és que estava molt ben parit, el rossejat… I també va ser un gran dia! Gràcies per la visita i per la felicitació…

  5. Doncs sí que feu enveja, sí…
    Aquest arrossejat fa una pinta increible i tot el que l’acompanya també.
    A veure si tinc sort de celebrer els 32 tan bé com vosaltres!
    Salutacions
    Anna (de la Taula d’en Bernat)

  6. Felicitats per l´aniversari!
    Ho sento, fins ara no he llegit aquest post.
    Jo ja no recordo que vaig menjar pels meus 32 anys… probablement arròs caldós amb llamàntol a El Pescador-Casa Angelina.

  7. jajajaja!!
    Molt fi i molt subtil, aquest comentari. Sense cap mena de dubte, és una molt bona manera de celebrar-ho!!

    Moltes gràcies per la felicitació i salut!

Deixa un comentari

