Ei, que també mengem pizzes!

A qui li pot passar que la verdura bollida se li cremi?? A kisumenja, sens dubte!!! I això és el que em va passar ahir, vaig destapar, vaig comprovar que la patata encara estava dura, vaig tornar a tapar i al cap de 2 minuts… 2 minuts!! Això que veieu a la foto! No hi va quedar gens d’aigua i quan n’hi vaig tornar a posar per veure si ho podia salvar… doncs no, no es podia, com podeu observar en aquesta cosa que semblen préssecs al vi.

Com que a l’agost estem aquí i allà tenim la nevera una mica buida, així que vaig haver de trucar per demanar una pizza a domicili. Normalment triem els ingredients, que solen ser pernil, bacó, vedella, pebrot i, sobretot, extra de formatge. A vegades també la demanem amb xampinyons o pollastre.

Però bé, aquest post és per parlar-vos de la Pizzeria Lucania. En tenen una al carrer Lucà 14 i una altra a Gràcia, al carrer Terol 29. Nosaltres sempre anem a la del carrer Lucà. Els propietaris són un matrimoni de gent gran que a mi em semblen encantadors. Nosaltres ens hi referim com la pizzeria dels agüelos. Ara ja ens coneixem del barri i m’encanta treure algun tema per xerrar amb ella, que és la que està fora a la botiga. El marit sovint està dins preparant-les i ella atèn i les escalfa. Te les pots menjar allà o bé emportar-te-les per menjar a casa o per menjar-les al carrer, que aleshores te les pleguen i te la posen a un paperet.

 No sé ben bé quantes varietats tenen, deuen ser unes 20-25 i n’hi ha de força interessants. N’hi ha dues que ens agraden molt. Una és la Bella Blue, amb poma (de fet diria que és la primera que se’ls acaba), i l’altra la que fan amb tonyina i enciam, que sembla una tonteria però és ben bona. Fins al setembre no podrem tornar a gaudir-ne, perquè estan de vacances. Ja s’ho mereixen, ja, però jo anit els vaig trobar a faltar.

Kisumenja

(És un pèl insípid no posar cap foto de les pizzes, però volia escriure el post i les fotos estan a l’ordinador espatllat. Prometo solucionar-ho aviat!)

Anuncis

2 thoughts on “Ei, que també mengem pizzes!

  1. Pizzeria MariLuz es la nostra “pizzeria de referència”, al carrer Sant Isidre de Sant Carles de la Ràpita.
    Ténen un menú degustació amb 3 amanides i 3 pizzes o 3 pastes, sorpresa (em sembla que pots triar-ne una de cada, les altres, les tria la cuinera), postre i beguda, per 20€.
    Tot el que he provat fins ara, estava molt bo.

Deixa un comentari

