Dinar d’exàmens

Podia passar i ha passat. Massitet avui no hi és i jo no m’he enrecordat de treure la carn del congelador, així que he hagut d’improvitzar un dinaret ràpid i fàcil, que estic d’exàmens. Tenim la nevera una mica buida aquests dies però sort que hi havia alguna cosa per solucionar-me la papereta.

He agafat un paquet de mongeta cuita i l’he escalfat una mica amb una picadeta d’all i julivert. Després he fet uns espàrrecs a la planxa i au!, ja he tingut dinar.

La idea era fer-ho amb la carn que no he descongelat en comptes d’amb els espàrrecs perquè trobo que ara em quedaré amb gana, però bé.

Una altra idea que m’havia passat pel cap era bollir pasta i posar-hi una mica de tonyina i euskovinagreta. (És clar que l’euskovinagreta l’has de tenir feta ja). Una altre exemple de dinar d’exàmens.

Per cert, sort a tots els estudiants com jo.

kisumenja

Anuncis

3 thoughts on “Dinar d’exàmens

  1. Gràcies pels ànims, es necessiten! Ara Massitet em fa una enveja… És diumenge al matí i està dormint com un soc. Per sort ell tampoc no ha de fer colzes.

    Si aprovo la carrera ja us ben asseguro que ho celebraré amb un bon àpat. Fins i tot estic decidida a cuinar jo mateixa!

Deixa un comentari

