Isma Prados rides again…

Mira tu quina casualitat! No fa ni un mes que deiem que la marxa de l’Isma Prados podia semblar un esgotament dels continguts culinaris a TV3, que ja el tormen a tenir amb programa propi, ara en cap de setmana. Hi ha què vore, eh? La televisió nacional del Principat no ha deixat passar ni quinze dies des que s’ha acabat Al vostre gust per trobar-li un substitut!

O sigui, que res de res de crisi gastronòmica a TV3: al contrari, l’aposta és clara i decidida! De fet, avui m’he adonat navegant pel web de l’emissora pública catalana que tenen una secció específica sobre cuina, on apleguen informació i continguts de tots els programes relacionats amb la temàtica. Poca borma, eh??!! Què la secció la posen al mateix nivell que “actualitat”, “entreteniment”, “esports” o “divulgació”. O sigui, que per la tele d’aquest tros de país la cuina és una eina estratègica de programació…

Per cert, tinc moltes ganes que el programa de l’Isma m’agradi. O sigui, que m’hi apropo predisposat a què m’agradi. Jo em vaig fer fan seu amb el Cuina x solters (el web encara és actiu, dos anys després!) i el canvi de registre que va fer amb La cuina de l’Isma (també és actiu!)no em va agradar. Bé, o no el vaig entendre. A veure si torna a la combinació de senzi lleza i alta efectivitat que el van convertir en una mena de mite a casa meva… I mira que nosaltres no som gent de mites ni de grans capitans, com deia el mestre Raimon…

Massitet

Anuncis

3 thoughts on “Isma Prados rides again…

  1. A mi em va passar el mateix que a vosaltres: l’Isma m’agradava més a “cuina x solters” que a “la cuina de l’Isma”… Em vaig mirar els programes de dissabte i diumenge i no m’acaben de fer el pes… no sé, m’esperava més receptes i menys nutrició 😦
    Donem-li més temps, a veure cap a on va…

  2. Hola Gemma!
    Jo el cap de setmana no els vaig poder veure. Així que la primera referència que en tenim és la teva. O sigui, que m’ho miraré amb el nas una mica arronsat…
    De tota manera, li donarem el meset de gràcia que s’ha de donat a tot programa setmanal de televisió. Pèro si hi ha més nutrició que receptes…

  3. Bona nit, nois!
    Estem d’acord amb la Gemma, a nosaltres tampoc no ens va fer massa el pes (hem de dir, que només el vam veure diumenge que sopàrem a casa dels pares). Nosaltres no tenim tele, i per tant, la nostra opinió no sé si compta massa, ja que només podem parlar pel visionat d’un dia.
    Els comentaris sobre nutrició, pensem que haurien de ser de més a més, com qui no vol la cosa i mentrestant elabora les receptes, pel que fa als plats que va cuinar no ens van fer gens el pes (aquell arròs de conill i verdures, si voleu que us diguem la veritat, no ens el menjaríem).
    Una coseta més, el decorat de la cuina és massa fosc, i per tant, li dona un aire com d’esglèsia… els aliments no llueixen! El que ens ha agradat molt és la nevera-congelador amb portes corredisses i transparents on tot queda en una alçada òptima per desar o treure.
    Teniu raó, li hem de donar temps. Nosaltres que som generosos de mena li donem 100 dies, com als polítics! Pensem que l’Isma s’ho mereix.
    Salut i bons aliments.

Deixa un comentari

