Sopem en bloc I: les imatges

Hola enogastroblocaires! Tal com vaig comentar amb alguns ahir al vespre, he penjat a Picasaweb un àlbum amb les fotos que vaig fer ahir mentre sopàvem en bloc. La majoria són de plats, copes i ampolles, però n’hi ha alguna de persones, sobretot de l’organitzadora i mobilitzadora. Gràcies de nou, Mar!

logo_sopem_en_bloc.jpgCom vaig comentar ahir amb molta gent, sou ben lliures de fer servir aquestes imatges, si voleu, com vulgueu i quan vulgueu. Les he penjades sense editar ni retallar ni res per l’estil. Per tant, són les imatges “brutes” per a que cadascú les pugui aprofitar com millor li sembli. Tan de bó a algú li serveixin per il·lustrar la crònica del sopar. Jo ja estic preparant la meva, però tinc tantes coses per dir que em portarà una bona colla d’hores fer-la! Primer per la quantitat de gent que vaig poder conèixer i la constatació que formem un grup humà ben bonico, com diuen a la meva terra natal. Després perquè l’experiència gastronòmica va ser força intensa, sobretot en la dimensió enològica. Això d’estar rodejat durant un sopar d’Estintos Bàsicos múltiplica per infinit les anècdotes a contar i les informacions a donar i comentar. Joer, que bé que m’ho vaig passar…

Estem en contacte, amiguetes!

Massitet

[Actualització: Aquí trobareu la crònica del sopar, que he trigat gairebé una setmana en enllestir. Tantes coses a dir!]

8 pensaments sobre “Sopem en bloc I: les imatges

  1. Hola,
    doncs aprofitaré per passar-me a veure les fotos i agafar-te alguna… sobretot la de grup. La resta em va quedar raonablement be. I estem d´acord, va ser una nit molt entretinguda amb moltes experiencies; esperem poder continuar les xerrades a la seguent company.

  2. Fantàstica trobada Massitet..i resta de blocaires!,
    Un plaer conèixer a tanta gent que es belluga per una afició tant apassionant. I tinguent en compte que va ser una primera trobada, i el bé que ens ho vàrem passar, segur que aquesta empenta continuarà.
    Salut!
    Joan

  3. Hola Manel!
    Amb el teu comentari m’he adonat que no tenim foto de grup! Ho haurem de tenir present al seguent encontre. Com pot ser que no tinguem “foto de familia”????
    I si, a la segona hem de continuar amb les converses que vam mantenir i encetar-ne de noves: amb tu i la Mar ens vam trobar al final de la nit i em vaig quedar amb ganes de més!

  4. Hola Joan!
    Jo ja friso per la propera trobada! I no tinc cap dubte: em rodejaré d’Estintos Bàsicos! Certament, a mi em vas ensenyar moltes coses sopant al meu costat!

    Salut i fins la propera

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s