Una demostració d’amor…

La setmana passada, Kisumenja em va fer tota una demostració d’amor. No em va regalar flors, ni em va dir que m’estimava d’una manera espectacular ni tampoc va fer cap cosa d’aquelles tipus El programa de Patricia; Sorpresa, sorpresa o Lo que necesitas es amor…

Va fer una cosa que va molt més enllà de tot això: va creuar un quart de Barcelonam va anar al centre comercial de l’Illa Diagonal i em va comprar… un entrepà de pernil de l ‘Andreuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Sí senyor, això sí que és amor! Això si que és sentir-se estimat. mmmmmmmmmmmmmm Quin soparot ens vam arrear amb l’entrepà! Sense cap mena de dubte, jo compleixo el tòpic que als homes (pel cap baix a alguns) se’ns sedueix per l’estómac. I a fe que kisumenja ho va fer i ben a fons! 😉

Sobre les xarcuteries Andreu vull fer un post com Déu mana quan tingui una estona, però ara no em puc estar de recomenar-vos una visita a les seves botigues: molt producte de molt bona qualitat, a preus que no em semblen excessivament cars. En tot cas, em semblen una bona relació qualitat/ preu. El pernil que venen és Martín Romero i les virutes, amb les quals fan l’entrepà que em va deixar a les mans de kisumenja, són les millors que he provat en ma vida: ben tallades, de bona mida, permeten incorporar-les a tota mena de receptes i són molt sabroses i meloses. A veure si en pillo un dia i en penjo una foto per a que saliveu… Sobre la qualitat del que podeu trobar a l’Andreu teniu una altra opinió al bloc d’encantadísimo, una de les meves fonts habituals i que, molt gentilment, m’ha fet notar que ell hi va dedicar un post fa temps. Si hi entreu, veureu fotos de l’entrepà: jo no en vaig poder fer; quan hi vaig pensar, ja me l’havia menjat! jejeje

Tot i que tenen l’origen a Sabadell (la seva primera parada encara la conserven al Mercat municipal) s’han extès pel Barcelonès i més enllà. La botiga que jo conec (que també permet fer degustacions) està a la planta -1 de l’Illa Diagonal. Però en tenen una altra al Mercat de Santa Caterina i una altra al Centre Comercial Glòries, així com a Badalona, Sant Cugat del Vallès i Girona. En tot cas, a la seva pàgina web us donen les adreçes i quins serveis hi podeu trobar.

Jo trobo que mereixen una visita a hora de dinar: un entrepanet de pernil, una tapa de llangonisa (qué bona la tenen!!) i una altra amb qualsevol dels formatges (molts francesos), acompanyada d’una cervesa Warsteiner (sí senyor, criteri escollint cervesa!) i després a rebentar la tarjeta! Segur que, d’això darrer, us resultarà molt difícl estar-vos-en!

Anuncis

5 thoughts on “Una demostració d’amor…

  1. Hola encantadísmo!
    En aquest cas, estic jo encantat de veure’t pel meu bloc i que deixis comentaris! Tot i que et segueixo regularment no tenia constància que havies dedicat un post a l’Andreu. De fet, ara mateix acabo d’actualitzar el post i incloure’n un enllaç. Sempre queda més ric si es poden sumar un parell d’opinions, no!

    Salut i felicitacions pel teu bloc!

    Massitet

  2. Si que et cuiden no et podràs pas queixar eh!! i jo que hi passo cada dia pel davant, alguna vegada he pensat que m’hi hauria d’aturar però no ho he fet mai encara. Una companya de pis que tenia abans, cada dijous se’n comprava un per sopar i feia una oloreta aquell pernil… bé, què us haig d’explicar! Quan torni a Barcelona prometo que hi faré cap!

  3. Hola Bet!
    No ho dubtis més; agafa’l tan aviat com puguis! Ara, ja t’aviso ara: si ho fas un cop, ho hauràs de fer moltes vegades més!! 🙂

    Salut!

Deixa un comentari

