No està l’horn per a bolls…

Com diria un amic meu vinarossenc molt dat a les traduccions literals de frases fetes castellanes basades en barbarismes, “no està l’horn per a bolls”. O com diria una altra amiga meva, aquest cop asturiana, “la vida no me da”. En tot cas, la idea que intento transmetre és la mateixa: ara mateix sóc incapaç de treure una estoneta per fer un post digne. La mostra més clara, aquesta mateixa entrada…

Un comentari de Lurka al darrer post publicat m’ha fet adonar que fa 15 dies que no actualitzo el bloc. Quina vergonya! jejejeje Resulta que en el meu mundillo professional els mesos de maig i juny són de bogeria. I no, no sóc assessor fiscal, encara que de tant en tant em trobo amb alguna declaració que faria esgarrifar a més d’un…

La intenció d’aquest post, doncs, és fer saber als visitants que no són amiguetes que no he abandonat el post en el sentit de no pensar fer més entrades. Ans al contrari, em sap greu no poder donar-li tota l’atenció que es mereix. Jo vull tenir temps per cuinar i fer posts!!! Ara penso que abril no era el millor moment per obrir-lo. Però es que a Euskal Herria vaig menjar tan bé i vaig descobrir tantes coses interessants sobre gastronomia que no ho vaig poder evitar!

Com diria una altra amiga meva, reusenca d’ànima i sabadellenca d’adopció, “Seguimos para bingo”. O sigui, que aixó no s’ha acabat…

Anuncis

6 thoughts on “No està l’horn per a bolls…

  1. La veritat es que no volia pressionar-te, no més fer una mica de conya, tothom ha passat per una punta de treball que no et deixa fer res més…ens ha passat a tothom!!
    Salut.

  2. Hola Lurka!
    Així ho vaig entendre, que feies conya! Jo també volia fer-ne una mica, d’aquí el títol i el to del post.
    Gràcies de nou per visitar-me i per animar-me: Si tothom hi ha passat i més o menys tothom se n’ha sortit, jo també!
    Salut!

  3. Hola Mar!
    Moltes gràcies pel ànims! Ara ja començo a sortir de l’embolic primaveral habitual i ja estic preparant nous posts. A veure si et continuen agradant! Ais, com s’agraeixen aquests comentaris…

  4. Hola, nosaltres també som relativament noves en això dels blocs i fa pocs dies n’ hem començat un de cuina. Sobretot, volem escriure sobre aquelles coses que sovint ens pregunta la gent. Jove o no tan jove.

    -Tu saps fer faves a la catalana? Com es fan?

    – Mmmmmmm! que bo aquest pastís de carbassó. Com es fa?

    La Rosa, la meva companya de bloc és molt bona pastissera. I moltes de les seves amigues crèiem des de fa molt temps que ho havia de compartir. Doncs ja som aquí ! i et lincarem al nostre bloc. Quan tinguis “l’horn” que et torni a funcionar et seguirem llegint. Fins aviat.

    Carme de “cuinar cada dia”

  5. Hola Carme!
    Gràcies per la visita i pels ànims.
    Sobre les faves a la catalana, no és un plat dels meus favorits i, tot i que en tinc una recepte, ara mateix no em la sé de memòria. Tan aviat com la tingui te la passo!
    i gràcies per posar-me al vostre blogroll…

Deixa un comentari

